Aanmelden lid

Informatie voor nieuwe jeugdleden:

Aan het einde en het begin van het seizoen organiseert de jeugdafdeling inlooptrainingen. Kinderen kunnen dan geheel vrijblijvend en gratis aan deze trainingen meedoen. Informatie hierover verschijnt op deze website en wordt in de lokale informatieblaadjes in Oploo, Westerbeek en Stevensbeek gepubliceerd.

Ook buiten deze inlooptrainingen is het mogelijk om kennis te maken met de voetbalsport. Als hier interesse voor is stuur dan een e-mail naar [email protected]. Je wordt dan binnen enkele dagen door de commissie Wedstrijd- en trainingscoördinatie (WTC) nader geïnformeerd.

Indien je besluit om Excellent-lid te worden, dan kun je onderstaand formulier invullen. Binnen enkele dagen zal de commissie WTC je dan nader informeren in welke team je ingedeeld wordt en over andere relevante informatie. Op deze website vind je via Club/Informatieboekje ook de nodige praktische informatie.

Aanmelden lid

Middels dit formulier kun je je aanmelden als lid van Excellent.

Voor automatische incasso gelieve uw volledige IBAN-nummer invullen:

Downloadlink 'Machtigingsformulier'.

Vul het formulier in en importeer het vervolgens via onderstaande functie.

Bedankt!

Kies bestandWijzigVerwijder

Het privacybeleid van V.V. Excellent is terug te vinden op de website: https://www.vvexcellent.nl/872/privacy/

Hierin wordt informatie verstrekt over de wijze waarop Excellent persoonsgegevens verwerkt van leden en andere personen waarmee Excellent een relatie heeft. Aangezien dit privacy beleid kan worden gewijzigd, adviseren wij een ieder dit beleid regelmatig te bekijken. Voor vragen hierover kunt u terecht bij de verantwoordelijke: [email protected]

Upload hier uw handtekening ter bevestiging van uw aanmeldgegevens en akkoordverklaring van onze privacywetgeving. Ben je 16 jaar of jonger upload hier dan de handtekening van een van de ouders/verzorgers.

Kies bestandWijzigVerwijder

* = verplicht