Commissies

SAMENSTELLING COMMISSIES EXCELLENT

Om een vereniging goed te laten functioneren zullen vele leden een bijdrage moeten leveren. De KNVB heeft daarover een aantal inspirerende animatiefilmpjes gemaakt. Wil je ze zien? Klik dan hier. Excellent maakt geen gebruik van verplichte inzet van leden, maar tracht leden zodanig te motiveren dat zij vrijwillig een rol vervullen binnen de vereniging. Onder verantwoordelijkheid van de bestuursleden zijn diverse commissies werkzaam om de taken goed te verdelen en niet te groot te laten zijn.

In de bijlage hieronder is een uitgebreid overzicht van de commissies met de namen van de vrijwilligers weergegeven.

Excellent_organigram_20-21.pdf

Wil je in contact komen met een van de commissies, dan kan je via het verantwoordelijk bestuurslid de naam van het contactpersoon opvragen.