Uitslag 4 - 1

Hapse Boys 1 (zon)

20 september 2020 14:30

Twee teams die eindelijk weer eens vol konden gaan voor de punten in de eerste competitiewedstrijd in de klasse Zuid 2  3D  op het domein in Oploo.

In de beginfase had Hapse Boys het beste van het spel. Tot echt uitgespeelde kansen kwam het echter ook niet. Tot de 16e minuut. Haps opende de score door een goede goal van Tim Janssen die enkele spelers van Excellent uitspeelde en beheerst in de linkerhoek scoorde.

Dat was een domper voor de thuisclub. De oranjemannen in hun nieuwe tenues kregen even later wel enkele kansen o.a. een vrije trap van Timo Cornelissen en een schot van Bart van Duijnhoven misten echter scherpte.

In de 26e minuut was het wel raak voor Excellent. Een pass van Roel Verberk aan broer Teun resulteerde in een goede kans met een doelpunt van Roel Verberk.

De corners van Excellent werden regelmatig  goed onschadelijk gemaakt door de keeper van  Hapse Boys.

Na rust was Excellent de betere en zeker gevaarlijkere ploeg. Diverse kansen kreeg de thuisploeg. Een voorzet van Mark Broeks werd maar net voorlangs geschoven en een schot van Timo Cornelissen belandde in het zijnet.

De 2-1 voor Excellent kwam op het “scorebord”  De vrije trap gegeven voor vasthouden net buiten het strafschopgebied werd met een vlakke schuiver omgezet tot doelpunt door Frans Cuppers.

Daarna kreeg Timo Cornelissen een goede kans na goed voorbereidend werk van Roel Verberk om de wedstrijd definitief te beslissen. Even later schoot Bart Van Duinhoven nog op de paal.

Hapse Boys trachtte wel wat terug te doen maar verder dan een kleine kans kwamen de bezoekers niet.

Excellent daarentegen creeerde diverse kansen en de verdediging van de bezoekers kon het niet meer belopen ook door het feit dat er bij Hapse Boys enkele spelers geblesseerd uit moesten vallen.

De 3 – 1  werd wederom gescoord door Frans Cuppers na goed voorbereidend werk van Tijn Cornelissen en om de zuivere hattrick (drie doelpunten in een helft) compleet te maken nam Frans ook de 4 – 1 voor zijn rekening na een mooie pass van Sven van Gelder.

nieuwe_shirts_urst_zo._20_sept_2019.jpg

Tevens uitreiking shirts hoofdsponsors: Sunprofs en Konings en Meeuwissen