Excellent verliest van Schijndel

Schijndel/DE WIT 1

17 november 2019 14:30

In de tweede helft trachtte Excellent wat meer druk te zetten maar echt gevaarlijk werd het ook niet vaak.

In minuut 10 kreeg Excellent een eerste kans d.m.v. een kopbal van Vince van den Elzen echter dit kon de keeper van Schijndel niet echt verontrusten.

Na wat kansen over en weer was het in de vierentwintigste minuut raak voor Schijndel. Een mooie aanval door het centrum werd goed afgerond met een lage schuiver.

In minuut drieëndertig kwam Schijndel op 2-0 na geklungel in de verdediging van Excellent.

Vlak voor rust zette Excellent nog eens aan en kreeg in korte tijd diverse kansen voor o.a. Frans Cuppers en Sven van Gelder. Helaas bleef de aansluitingstreffer uit.

Na rust poogde Excellent via twee wissels het spel naar hun hand te zetten. Dit resulteerde in enkele kansen maar de echte overtuiging ontbrak.

Na 70 minuten kwamen enkele leden van Excellent op het ludieke idee om ook te gaan trommelen langs de lijn om zodoende wat tegengas te geven aan de trommelaars van Schijndel.

Ook deze support bracht niet het gewenste resultaat voor de voetballers van Excellent.

Er werden nog drie gele kaarten uitgedeeld in deze al met al sportieve wedstrijd.

In minuut negenentachtig werd nog een doelpunt van Schijndel afgekeurd voor buitenspel.

Conclusie :

De drie punten gaan naar Schijndel wat daardoor boven Excellent komt te staan in de rangschikking.

Voor Excellent is er geen man overboord en volgende keer beter zullen we maar zeggen.