Club van 100

De club van 50 wordt de club van 100

Trouwe bezoekers van Het Domein hebben het bord al zien hangen van de nieuwe club van 100. Jarenlang was er een club van 50, in de volksmond “De ballenclub” genoemd, die de vereniging ondersteunde met de financiering van diverse attributen. De gelden kwamen uit een jaarlijkse bijdrage van €50,= van de leden van de club.

Maar liefst 750 ballen werden aangeschaft door de jaren heen, maar ook een beamer en materialen voor de klusploeg kwamen uit de kas van de club van 50. Verder zijn er picknick-banken en doelnetten gekocht om maar even de diversiteit van de bestedingen aan te tonen.

Tijdens de nieuwjaarsreceptie gaf voorzitter Jos Rutten namens de sponsorcommissie het startschot voor de uitbreiding van 50 naar 100 leden. Hij beaamde dat het relatief rustig is geweest omtrend de besteding van de gelden, maar memoreerde dat de club van 100 met nieuw elan aan de slag gaat.

Het streven van de sponsorcommissie is om de club van 100 compleet te hebben voor de 60 jarig-jubileumfestiviteiten beginnen.

Als presentje kregen de bestaande maar ook de nieuwe leden die zich tijdens de nieuwjaarsreceptie aanmeldden een pul met opschrift uitgereikt.

Deze pul kon voor een gereduceerde prijs gevuld worden in de kantine maar ook in café La Marmotte waar de nieuwjaarsreceptie traditie getrouw in de avonduren werd voortgezet. Een mooi initiatief van Excellent en de locale horeca dat maar weer eens aantoond dat beide gelegenheden goed samenwerken.

Als gevolg van deze ludieke actie mogen we melden dat we 32! Nieuwe leden kunnen verwelkomen bij de huidige ‘club van 100’. Maar weer een teken dat wij als VV Excellent enorm trots mogen zijn op alle mensen die de club een warm hart toedragen. Wil jij bij deze trouwe club horen, neem dan contact op met [email protected]

Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar

Wat de club van 100 al gedaan heeft!:
- Vrijetrappen muur
- Bijdrage aan scorebord
- Speeltoestel
- Hoge tafels in de kantine
- Picknicktafels buiten
- Bankjes hoofdveld