Vrijwilligersinventarisatie 2023

Vrijwilligersinventarisatie Excellent, Westerbeekse Boys

Beste leden (alle leeftijden) en ouders/verzorgers van jeugdleden,

Een beetje later dan jullie van ons gewend zijn, sturen we hierbij de vrijwilligersinventarisatielijst voor seizoen 2023-2024. We hopen dat jullie ook komend seizoen met velen willen helpen. De leden zullen er heel blij mee zijn!

De leiders en trainers vervullen een hele belangrijke rol in het begeleiden van de jeugdleden. Door begeleiding in de praktijk en digitale ondersteuning worden de leiders en trainers daar waar mogelijk ondersteund. Zo kunnen zij zo goed mogelijk en op een prettige manier de trainingen en begeleiding verzorgen. Wij hopen dat velen van jullie interesse hebben om leider en/of trainer te blijven of te worden. Maar er zijn nog meer taken te vervullen. In onderstaande lijst zijn veel taken weergegeven. Voor nadere informatie kun je terecht bij Sandra van den Oever (06-39141239), Vera Janssen (06-20825016) of Mariëlle van de Winkel (06-51218714)

We hopen veel ingevulde formulieren spoedig terug te ontvangen. Iedereen in jullie huishouden, maar ook opa’s of oma’s mogen het invullen. Kinderen kunnen ook taken verrichten in het kader van een maatschappelijke stage.

Dus wil je een steentje bijdragen, dan graag het formulier invullen en voor 12 mei retour sturen.

Graag ook de lijst invullen als je een taak al vervult en deze graag wilt blijven doen.

Elke 5e inzender die een formulier ingevuld terugstuurt, krijgt 2 kantinemuntjes.

Met hulp van jullie werken we aan het behoud van de voetbalsport in onze dorpen.

Kadercommissie Excellent en Westerbeekse Boys

Vrijwilligers inventarisatie 2023

Binnen de jeugdafdeling kennen we de volgende commissies. Mocht je interesse hebben om zitting te nemen in één van deze commissies dan mag je dat hieronder aankruisen en kunnen we bekijken wat de mogelijkheden zijn.

Verderop zijn de verschillende commissies verder gespecificeerd.

Gelieve voorkeur team onderaan de lijst in te vullen.

* = verplicht